Najnowsze Wpisy

Siemano !!  Komentarze (0)
25. września 2004 15:50:00
linkologia.pl spis.pl

Siemas ziomeczki to bedzie blog Ztuningpwany czyli wszytsko o niczym :)  bede rózne odajzadowe fotki asz padniecie... :D hehe sami zobaczycie .... takie autka ze brak słów jeżlei bedzie mozna wklejać ... <LoL> a tak na marginesie to gdzie sie robi zeby mozna było wklejać obrazki bo nie mam pojecia zielonego <LoL> plissek napiszcie mi ... bede wdzieczny  narazie to tyle <LoL> czkam na odpowiedz na moje pytanko ;] papa

insztalator : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

r-yczka | madzia-madzia86 | kasia-13 | antynwka | ziomy | Mailing